Isnin, 5 Mei 2014

Projek Nemo II

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera
Selamat datang semua

Pada hari ni genap Nemo aku berusia 1 tahun 2 bulan. Lama dah aku bela Nemo, walaupun pada kebanyakan masa aku bekerja dan tugas menjaga banyak ku serahkan pada kawan aku yang banyak berkorban masa dan tenaga mencurah bakti menjaga Nemo aku ni. Dalam masa ni Nemo dan pun sekali bunting, namun sayangnya kelahiran pertama dia gagal. Semua anak-anak dia mati satu persatu setelah berumur 1 bulan.


Dalam masa minggu ni juga, aku telah membeli kucing aku yang kedua, seekor kucing betina yang kuberikan nama Mika. Mungkin itu keseronokan membela kucing kot. Huhu. Namun satu benda yang tak kusangka, rupa-rupanya Mika ni bunting! Aku pun berasa teruja dengan berita gembira tersebut.
Tapi apa-apa pun, selepas 5 hari aku menjaga Mika, aku masih tak dapat nak rapatkan dia dengan Nemo. Masih ada lagi adegan bercakaran. Apa lagi yang tak kena?

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails