Khamis, 9 Jun 2011

Sepi..

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera
Salam Sejahtera semua

Secara teorinya, saya tidak keseorangan. Tapi praktikalnya, sama sahaja dengan keseorangan. Sejak dulu sampai sekarang, berkeseorangan adalah antara benda yang saya paling takuti. Masa kecil dahulu, alasannya adalah sebab takutkan hantu. Tapi setelah dewasa, keseorang membawa kepada kesepian. Dan kesepian membuka semua kesedihan kisah lalu. Dan kesedihan membawa kepada kesengsaraan.

Photobucket

Sudah 2 hari saya cuba lalui hari yang mendatang. Di luar mungkin saya boleh tutup kesedihan dengan kegembiraan, tetapi, tiada siapa tahu kesedihan dan kelukaan yang ada di dalam hati. Tolonglah Tuhan, jangan biarkan saya di dalam suasana sunyi ini. Ia sungguh menakutkan... tiada kebaikan yang saya dapat... hanya kesedihan...


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails