Khamis, 23 Jun 2011

Ke Kuala Pilah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera
Selamat Datang Semua

Photobucket
UiTM Kuala Pilah

Sudah 2 hari berlalu selepas saya pergi ke Kuala Pilah untuk urusan kerja. Ini adalah pertama kali saya menjejakkan kaki ke kawasan Kuala Pilah. Sebelum ini memang ada beberapa kali saya ke Negeri Sembilan, tetapi cuma di kawasan Port Dickson. Belum pernah lagi pergi ke kawasan pedalaman. Dan pengalaman ini memang tidak dapat dilupakan, terutamanya dengan panorama kawasan kampung di kawasan berhampiran dengan Kuala Pilah.

Panorama Kampung, sawah, air terjun antara pemandangan indah yang disajikan di Kuala Pilah.

Photobucket

Tidak tahulah sama ada masih ada peluang lagi untuk ke sini atau tidak. Tetapi, walau apa pun, papan tanda Bandar Diraja Negeri Sembilan iaitu Seri Menanti seumpama menggamit saya untuk ke sana. Diharap akan ada masanya saya boleh melancong ke sana. ^^

Photobucket
R&R Seremban

Sekian untuk kali ini.
Salam.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails