Ahad, 16 Jun 2013

1, 2, bertukar..

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera
Selamat datang semua.

Sekelip mata jer dah pertengahan bulan Jun! Cepat sungguh masa berlalu. Sungguh tak disangka-sangka yang aku merasakan baru semalam masuk ke bulan 6. Aku keluar lagi ke Bintulu buat kali kedua untuk bulan ni. Menyebabkan Logistic Officer aku di Site Bakun ni membising sebab kitorang keluar. Tapi memandangkan Fuku-Taicho kitorang ni ada, takla teruk sangat dia membising (dah memang hobi dia membebel.. nak wat camner.. ). Macam mana kitorang tak keluar, minggu lepas 1 minggu talian telefon di Bakun ada masalah.

Memang merasa la kejap kembali ke zaman 90-an tanpa ada sebarang talian telefon bimbit. Jadi keluar sekejap untuk kembali ke ketamadunan. Huhu. Dan di Bintulu juga aku menumpukan masa aku kepada blog aku. Sempat juga aku mengemaskini profil aku ni. Dan hasilnya.. ta-dah.. agak menarik, tertarik dan memang da-bomp! Heh.. Bertukar tema sekali sekala supaya korang semua tak bosan.

Sekian saja untuk kali ini.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails