Sabtu, 7 Disember 2013

Juara Akademi Fantasia 10

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera
Selamat datang semua.

Mungkin agak terlewat sikit aku pos kan pasal Akademi Fantasia 10 dalam bulan Disember ni. Mula-mula aku agak skeptikal masa pihak Astro mengumumkan untuk menyambung semula Akademi Fantasia ini. Tapi aku merasakan mungkin ini disebabkan mereka mahukan kesinambungan bakat-bakat muda terus menyinari industri hiburan di Malaysia ini. Walaupun aku dapat merasakan yang AF10 ini masih seperti AF-AF sebelum ini. Tiada apa yang berubah. Bagi aku AF1, AF2 dan AF3 tetap yang terbaik.


Tahniah kepada Faizul apabila dinobatkan sebagai juara AF10. Jejaka kelahiran Sabah ini berjaya dalam tugasannya menjadi seorang penghibur. Sememangnya tidak dinafikan yang rakyat Sabah dan Sarawak sememangnya mempunyai bakat semulajadi sebagai seorang penghibur. Selepas hampir 2 tahun aku tinggal di Sarawak, bakat yang mereka ada ini bukan hanya sekadar bermulut manis. Tapi memang betul-betul.


Tapi apa-apa pun, aku bukan peminat Faizul. Undi aku adalah milik Azhael. Sebab bagi aku, mereka berdua mempunyai pesona dan persembahan mereka di final AF10 merupakan satu-satunya persembahan yang membuatkan aku teruja.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails