Jumaat, 16 September 2011

Kembali ke Johor Bahru

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera
Selamat Datang Semua

Bersempena dengan cuti umum Hari Malaysia 2011, saya telah membuat keputusan untuk pulang ke Johor Bahru. Dan inilah dia, di petang hari yang redup saya berehat-rehat sambil menulis di blog ini. Kenapa pulang ke Johor Bahru? Sudah tentulah disebabkan oleh rindu kepada keluarga. Walaupun telah berjumpa dengan ibubapa saya ketika hari raya, tapi itu di kampung. Bukan di Johor Bahru. Percayalah, bersama dengan ibubapa di rumah sendiri dengan di tempat lain mempunyai perasaan yang berbeza.

Photobucket

Jadi apa yang nak dibuat di hari-hari cuti ini? Buat masa ini saya tiada apa-apa rancangan lagi. Tapi selalunya akan ada benda yang hendak dibuat selepas ini tanpa dirancang. Oleh itu, pergunakan masa yang ada dengan sebaiknya. Yang penting, perasaan dapat berjumpa dengan kucing-kucing kesayangan amat seronok sekali. Hehehe... (antara satu sebab saya sanggup pulang ke Johor Bahru..)

Insya-Allah, di kesempatan akan datang, saya akan update tentang kucing-kucing kesayangan yang sekarang ini telah bertambah 3 ekor lagi. Hehhee..

Sekian buat masa ini,
Salam

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails