Ahad, 27 April 2014

Pesta Buku Popular

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera
Selamat Datang semua
Memang tak perlu ku katakan lagi yang bulan 4 ini adalah bulan yang membosankan bagi aku. Perjalanan kerjaya aku pada bulan ini memang mencabar. Cuma aku malas nak fikir banyak-banyak. Sebaliknya cuma go with the flow. Dalam seminggu ni, aku pun memang tiada sebarang aktiviti yang boleh ku katakan mengujakan aku. Apa-apa pun, sebagai orang berzodiak Aquarius, memang susah untuk aku tertarik kepada apa-apa pun, kecuali memang kalau benda tu aku suka.
Dan di situlah hiburan aku datang. Seorang rakan ku menyatakan terdapat pesta buku sedang diadakan di Dewan Suarah Bintulu. Bila aku datang jer, memang berbaloi juga sebab aku jumpa benda yang dapat buat aku teruja. Set lengkap Games of Thrones berada di hadapan aku dari buku 1 sampai 5! Dan memang aku akan mengambil masa yang berkualiti untuk baca set tu sehingga habis. ^^

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails