Jumaat, 1 Februari 2013

City Square Johor Bahru

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera
Selamat Datang Semua

Memandangkan yang aku ni pun memang dah lama tak balik Johor, semalam aku menghabiskan masa satu hari berjalan-jalan sekeliling JB dan tempat-tempat menariknya. (Ok, takla satu bandar.. adalah beberapa tempat. Besar kot Johor Bahru tu.). Antara beberapa tempat yang aku singgah adalah City Square dan juga Plaza Angsana. Salah satu sebab aku berjalan ni pun adalah sebab nak tolong kawan aku membeli barang-barang di sini. Ada barang kat Johor ni yang lagi murah dari di Sarawak.Apa-apa pun, memang puas hati berjalan semalam sambil sempat lagi berposing di J.Co.


Ada lagi perancangan kami untuk pergi ke tempat-tempat lain seperti Legoland, Zoo Johor, dan juga Danga Bay. Tapi terpaksa diketepikan sebentar kerana kesuntukan masa. Aku dah lama duduk Johor tapi inilah perjalanan aku paling penat sekali. Sedang aku berjalan-jalan, aku terfikir.. mana aku nak cari kuda kepang?

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails