Khamis, 2 Januari 2014

Sekilas di 2013

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera
Selamat datang semua

Pagi tadi aku agak sibuk menguruskan urusan peribadi aku sedari jam 6 pagi lagi. Urusan aku kesemuanya tamat pada jam 12 tengah hari tadi. Jadi aku pun bertapa di hadapan laptop ku sambil menikmati hari cuti ku yang masih berbaki seminggu lagi.

Mana tak, dah balik bakun nanti aku tak dapat la berinternet sepuas hati

Ada juga aku melihat di laman-laman sesawang seperti di Pencicit (Twitter) yang ramai pelajar-pelajar sekolah yang sudah pun memasuki Tingkatan 4 kebanyakannya tidak teruja untuk ke sekolah. Tapi memang aku juga ada perasaan yang macam tu juga masa awal-awal dulu.

Tapi sekarang dah kerja.. bestnyer takyah gi sekolah. Hehe..

Sempat juga aku bersiar-siar di kawasan Jusco ketika aku terperasan satu artikel dan ruangan di majalah hiburan di kedai buku yang menunjukkan perkahwinan-perkahwinan artis sepanjang tahun 2013. Dan mereka sebulat suara menyatakan yang perkahwinan antara Zain Saidin dan Rozita Che Wan sebagai Wedding of the year. 


Rasanya sesiapa yang menonton perkahwinan mereka pasti akan merasa teruja untuk turut serta membuat majlis yang gah seperti itu. Tapi bagi aku, perkahwinan yang akan aku katakan sebagai Wedding of the Year 2013 adalah perkahwinan Fizo Omar dan pasangannya Mawar Abdul Karim. Memang tak dinafikan yang kedua mereka ini ibarat Pinang dibelah dua dan sama padan di antara satu sama lain.


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails