Sabtu, 1 Oktober 2011

Bosannya facebook..

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera
Selamat Datang semua

Buat kali pertama semenjak saya mendaftar di laman sesawang facebook, saya rasa malas untuk update status. Kenapa? Sebab laman facebook saya telah pun dipenuhi dengan 'tikus-tikus'. Ataupun dengan maksud lainnya adalah pengintip. Bayangkanlah, dalam keadaan facebook dia saya tak add pun, semua status dan perbuatan saya dia tahu, apa lagi kemungkinannya?

Photobucket

Saya cukup pantang dengan rakan-rakan yang tikam belakang. Tetapi, dengan lebih 500 kenalan, dan kebanyakannya cukup rapat dengan saya, adalah amat tidak adil untuk menghukum semuanya jahat. Jadi, saya cuma mengambil jalan mudah untuk membiarkan sahaja perkara ini berlalu. Tapi, ia menyebabkan saya rasa malas untuk online. Sebab saya tahu, apa sahaja status dan apa sahaja komen yang saya letak di facebook, pasti 'spy' ini memberitahu maklumat kepada tuannya.

Jadi, daripada bising-bising, baik diam sahaja. Buat bazir tenaga sahaja...

P.S :: Kalau aku dapat spy ni, siaplah..

Photobucket

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails