Selasa, 25 Oktober 2011

Hari yang tidak bertuah..

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera
Selamat Datang semua

Semalam adalah hari yang agak tidak beberapa bertuah bagi saya. Saya tidak katakan hari yang malang, sebab saya pernah rasai lebih teruk daripada itu. Cuma situasi tidak baik yang saya rasai itu berturut-turut, dan keadaannya semakin lama semakin teruk menyebabkan saya rasa tidak sedap hati.

Photobucket

Bermula dengan top-up handphone tamat tempoh, kemudian handphone bateri habis, Pengecas meletup ketika caj handphone. Bila datang ke pejabat penuh dengan kerja. Kawan-kawan sekerja yang lain semuanya ada masalah dengan urusan masing-masing. Kemudian, bila pulang tersalah beli pengecas handphone. Urutan peristiwa itu berlaku satu demi satu selama dalam tempoh 12 jam amat memelikkan saya. Adakah ianya satu petanda? atau satu bala? Apa yang saya syukurkan, semuanya adalah peristiwa yang kecil (cuma berulang banyak kali) dan bukannya peristiwa besar.

Apa yang penting, keadaan sudah mulai tenang dan tiada apa yang pelik berlaku hari ini.

Sekian sahaja buat masa ini,
Salam

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails