Ahad, 18 Disember 2011

Pengumuman Penting

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera
Selamat Datang semua

Apa khabar kepada anda semua, apa rancangan di hari minggu yang berhujan ini? Hujan agak kerap di Johor Bahru pada minggu ini. Kebiasaan yang berlaku setiap kali musim tengkujuh menjelma. Yang penting ianya cool~~ (memang suka musim hujan atau yang sewaktu dengannya ^^)

Ok, kita berbalik kepada tajuk di atas, pasti ramai yang sudah mengetahui akan perkara ini. Namun, tidak kurang juga yang tidak mengetahui. Adalah sesuatu yang biasa untuk setiap blogger melampirkan aplikasi Shoutbox (kotak jerit) di blog masing-masing. Ibarat satu buku tamu, ia memudahkan kita membuat kunjungan dan menerima kunjungan balas. Baiklah, sila lihat di kota jerit masing-masing. Pasti akan ada perasan akan tanda seperti ini.

Photobucket

Ya, dan bila anda tekan tulisan tersebut. Ia akan keluar seperti ini.

Photobucket

Perkhidmatan percuma Kotak Jerit akan menjadi perkhidmatan berbayar mulai 1 Januari 2012. Pembayaran adalah dalam $1.67 per bulan. (Dalam lingkungan RM5.00 per bulan) Tidak mengapalah, kalau mereka nak hapuskan perkhidmatan percuma nak buat macam mana. Saya pun rasanya akan tamatkan perkhidmatan Shoutbox ini dalam seminggu dua lagi. (Mari kita lihat berapa lama agaknya mereka tahan tanpa perkhidmatan percuma.. huhu)

Sekian sahaja untuk kali ini.
Salam.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails