Ahad, 11 Ogos 2013

Tiny Monster

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera
Selamat Datang semua.


Aku semenjak 20 hari yang lepas dah semakin ketagih dengan permainan Tiny Monster. Game yang menjadikan pemain sebagai pembela monster-monster kecil yang comel. Hehe. Aku minat dengan game ni sebab fungsinya yang membolehkan pemain mengacukkan monster-monster biasa menjadi yang baru. Semakin aku menaiki level tinggi, semakin banyak monster-monster baru yang keluar.


Anda bermula dengan sebuah puncak gunung dan akan mula karier anda dengan membela monster api yang berupa singa. Kemudian Ais, Tumbuhan, Batu, Elektrik, Air, Cahaya dan Bayang. Bagi aku, aku hanya mengikut misi yang disediakan sehingga aku berjumpa dengan misi 'Misi Melahirkan Frozenflame'. Masakan tidak, secara elemen, ais dan api tidak serasi. Huhu.. payah betul. Sesiapa yang ada bermain tiny monster, silalah add di radin87.

Salam

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails