Isnin, 9 April 2012

Aaron Aziz paling popular

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera
Selamat datang semua


Rasanya tak perlu dipersoalkan lagi akan perkara ini apabila Aaron Aziz dinobatkan sebagai Bintang Paling Popular di Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2012. Kemenangan Aaron Aziz sememangnya menambahkan sengatan kepada gelaran Jejaka Idaman Malaya. Sememangnya statusnya sebagai seorang suami dan bapa tidak menghalangnya daripada mendapat undian peminat yang memilihnya sebagai Bintang Paling Popular.

Memang amat menarik untuk diperkatakan ujian yang datang menimpa jejaka kacak ini sebelum mendapat anugerah tersebut. Sebelum ini, kecoh diperkatakan akan status nama sebenarnya di dalam kad pengenalan.


Dan dengan slumber-nya Aaron Aziz telah menunjukkan Kad Pengenalannya kepada tatapan umum. Dan pastinya, jika seseorang itu memang sudah sikap mahu mencari kesilapan orang, pasti dia akan nampak saja keburukan orang.


Selepas isu kad pengenalan keluar, isu seterusnya yang menjadi persoalan (Cacian?) orang adalah kuku-nya. Kekadang memang tak faham apa yang tak dipuas-hatikan sangat dengan kuku Aaron Aziz. Kalau kuku dia cantik pun, mesti ada jer yang kutuk kan?


Apa-apa pun, dengan semua dugaan yang melanda.. semuanya berbalas dengan senyuman di pentas Anugerah Bintang Popular. ^^

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails