Khamis, 23 Mei 2013

Bintulu, Kuala Lumpur dan Air Asia

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera
Selamat datang semua

"Disabled! Disabled! I cannot counter attack". Heh.. itu adalah apa yang aku dengar ketika aku berada di dalam penerbangan Air Asia dari Bintulu ke Kuala Lumpur. Jam dah menunjukkan pukul 11 pagi. Aku tak tahu apa yang budak belakang aku ni main, tapi perjalanan pagi tadi memang lancar tanpa ada masalah. Ketika aku mula-mula naik, aku pun memang risau nak naik Air Asia sebab kes ketidakberperikemanusiaan Air Asia akan isu penumpang Malaysia yang tidak dibenarkan menaiki pesawat di Vietnam. Tapi memang tidak adil menghukum kesemua crew-crew AA akan kes yang berlaku di Vietnam. Jadi aku mengambil keputusan untuk melihat akan perubahan layanan AA.

Secara keseluruhan, aku berpuas hati dengan layanan AA sepanjang perjalanan tadi. Ada nampak kesungguhan mereka untuk mempamerkan servis terbaik. Cuma aku belum dengar ucapan minta maaf jika mereka ada tersilap layanan. Tapi buat masa ini aku rasa ok jer. Sebaik saja aku sampai ke LCCT, aku terus mengambil tiket ERL express untuk ke TBS. Owh yer, kepada sesiapa yang ingin mengetahui bagaimana hendak menuju ke TBS jika dari LCCT, boleh ikut penunjuk di bawah :-

  1. Dari LCCT, ambil tiket bas transit ERL bewarna ungu untuk menuju ke Stesen Salak Selatan.
  2. Sebaik sahaja tiba ke Salak Selatan, ambil ERL ke TBS iaitu Stesen Bandar Tasik Selatan.
  3. terbalik kan arah di atas jika anda dari arah sebaliknya.
Memandangkan aku masih ada masa sebelum tiket aku menuju ke Johor, baik aku round-round KL dulu. Huhu..

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails