Jumaat, 1 April 2011

Biarkan.. pasti ada balasan..

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera
Selamat Datang Semua

Akhirnya, diam tak diam, kita sudah pun memasuki ke dalam bulan April, bulan yang keempat di dalam sistem kalendar masihi. Selepas seminggu, mood untuk menulis datang semula. Biasalah, menulis di blog ini kebanyakannya adalah untuk melepaskan masa lapang. Jadi, jika masa lapang itu penuh, atau pun dipenuhi dengan agenda lain.. seperti malas.. memang tidak bersentuh la laman sesawang ini.

Dua tiga hari ini juga, saya dikejutkan dengan berita daripada junior saya di Universiti. Biliknya di universiti dimasuki pencuri! Habis duit dan telefon bimbitnya dicuri, sementara rakan sebiliknya pula kehilangan laptop! Cubalah bayangkan, dalam keadaan test dan pembentangan tajuk Projek Sarjana Muda hanya tinggal beberapa hari lagi, perkara tersebut berlaku. Bertambah marah sebab, saya juga pernah mengalami benda yang sama ketika di hari terakhir di Universiti!

Photobucket

Apa-apa pun, perkara dah berlaku. Biarlah apa mereka nak buat dengan handphone saya tu. Yang penting, di Padang Mahsyar nanti, saya akan minta SEMUA pahala yang dia ada sebagai GANTI!!

Sekian saja untuk kali ini,
Salam.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails