Rabu, 30 November 2011

Candid Time Contest

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera
Selamat datang semua.

Sedang saya berjalan-jalan dan mengendap-ngendap blog-blog rakan, dengan tiba-tiba berjumpalah akan saya dengan satu contest ini di blog Daniel Adie. Apa dia? Yaa.. Candid Time Contest.

Photobucket

Apakah gerangannya contest ini? Seperti namanya, ia adalah pertandingan gambar candid terbaik. Jika anda berminat boleh lah tekan banner di atas ataupun tekan link di sebelah ini. Muna Rahimah.


Syarat - syarat penyertaan :-
  1. Wajib menjadi follower blog Muna Rahimah
  2. Buat satu entry tentang contest ini bertajuk 'Candid Time Contest'.
  3. Sertakan dengan gambar 'candid', sama ada berseorangan atau berkumpulan.
  4. Tag pada 2 orang dan beritahu akan contest ini.

Candid RADIN

Ini lah dia gambar candid yang 'terbaik'.. Jeng.. jeng..

Photobucket

Gambar ini diambil oleh sepupu saya, Kak Aza ketika kami semua pulang ke Batu Pahat untuk majlis aqiqah anak sepupu. Dan seperti biasa, ketika sedang mendengar kata-kata nasihat daripada Pak Long saya, dengan tiba-tiba mengantuk menguasai diri saya dan tertidur di tempat kejadian. Dan akhirnya.. Kcak!! Gambar ditangkap seperti di atas.

Dan itu sahajalah kisah di balik gambar di atas. Dan di bawah ini adalah mereka yang bertuah untuk di-tag untuk contest ini.


Sekian,
Salam.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails