Selasa, 16 November 2010

Ulang Tahun Pertama RBE

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Selamat datang semua.

Photobucket

Apa khabar semua, selamat datang ke blog 'baru' saya. Huhu.. Sebenarnya, ini bukanlah blog baru pun, tapi adalah blog lama yang diberikan nafas baru. Kalau anda lihat di ruangan lampiran, blog ini telah pun genap setahun. Tetapi, seperti yang anda lihat, ianya ibarat "Hidup segan, mati tak mahu." Ya, memang betul pun. Saya menumpukan pada Radin's Blog (RB) pada kebanyakan masa, jadi pada Radin's Blog Entertainment (RBE), saya terpaksa ketepikan dahulu.

Di ruangan utama, saya banyak letak ruangan untuk Portal Diraja. Jadi, dengan bertambahnya berita dan maklumat di sana, terpaksalah kebanyakan isu-isu lain dipadamkan di RB dan dipindahkan sedikit demi sedikit di sini. Dan, ramai juga antara rakan-rakan blogger yang lain yang mahukan bahan bacaan dalam Bahasa Melayu. Jadi di sini saya khaskan pembacaan kalian dalam Bahasa Melayu. =D

Nantikan artikel-artikel saya di masa hadapan.

Semoga hidup kita ceria-ceria selalu~~
Bye~~

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails