Khamis, 19 Mei 2011

Nur Kasih The Movie

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera
Selamat Datang semua

Photobucket

Akhinya, hari yang ditunggu-tunggu telah kunjung tiba. Kisah cinta Adam dan Nur kembali menggetar jiwa-jiwa, kisah cinta terhangat di Malaysia dewasa ini. Semua watak semakin dewasa. Adam telah kembali ke pangkal jalan dan tidak mahu tersesat kembali. Nur Amina semakin cekal sebagai seorang Isteri. Dan Aidil, cabaran kembali berulang dengan pulangnya isteri yang dicintai ke pangkuan Ilahi. Apakah yang bakal terjadi kepada 3 watak ini? Sama-sama kita saksikan di pawagam nanti.

Apa yang penting, saya tidak dapat ke pawagam di hujung minggu ini. Adakah ada peluang untuk saya menyaksikan cerita yang lebih menyayat hati dari Titanic ini? Saya pun tidak pasti...

Sekian sahaja 'ratapan' saya di waktu ini.
Salam

2 ulasan:

Unknown berkata...

cerite nih kawan aku try book sume full..haha..

Radin87 berkata...

hehe.. tau takper. memang penuh~~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails