Rabu, 11 Januari 2012

KJ di Maskulin

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera
Selamat Datang semua

Setiap bulan saya tidak akan melepaskan peluang untuk membeli majalah Maskulin. Banyak tips-tips berpakaian, keyakinan diri dan lain-lain lagi untuk jejaka-jejaka muda. Tapi, antara sebab awal saya beli buku Maskulin ini dahulu adalah untuk mendapatkan tips menaikkan berat badan. Dan berjaya! Kemudian bila berat dah terlebih, cari tips menurunkan berat badan. Dan berjaya jugak! Jadi, sejak itu saya terus membeli setiap bulan.

Dan untuk edisi Januari 2012 ini, nampaknya ada cover baru yang menghiasi kulit hadapan majalah ini.

Photobucket

Ya, tak lain dan tak bukan, YB Parlimen Rembau, Khairy Jamaluddin yang juga adalah menantu kepada YB Parlimen Kepala Batas, Tun Abdullah Ahmad Badawi. Salah seorang yang genius juga, sebab berjaya melanjutkan pelajaran di Universiti Oxford (Amalina pun tak dapat masuk Oxford). Dan rasanya ini bukan kali pertama ahli politik menjadi cover majalah Maskulin. Sebab sebelum ni rasanya Ahli Parlimen termuda dalam sejarah Malaysia pun pernah jadi cover Maskulin. (tak ingat nama. huhu..).

Dan rasanya ramai antara kita ingat lagi yang sebelum ini, KJ ini pun antara 'kambing hitam' untuk menjatuhkan Tun Abdullah sebagai Perdana Menteri. Sekarang dah senyap kan? ^^ Biasalah, tendang terajang dalam dunia politik. Sampai di sini sahaja untuk ruangan kali ini

Salam

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails