Rabu, 16 November 2011

Ulang tahun ke-3 sebagai penulis blog

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera
Selamat datang semua.

Photobucket

Kesibukan kerja dua tiga hari ini memang menyebabkan kepenatan yang amat sangat. Sedikit sebanyak menjejaskan aktiviti harian di malam hari. Masakan tidak, terpaksa tidur seawal 10 malam. Terlalu awal kan? Apa boleh buat.. Demi tugas dan kerja, komitmen perlu diberikan untuk bangun awal setiap hari dan pergi ke tempat kerja. Namun, dalam menjalani hari-hari yang membosankan, tiba juga hari yang dinanti-nanti iaitu hari Ulang tahun ke-3 Radin's Blog, iaitu hari di mana buat pertama kalinya saya menjadi penulis blog.

Menulis memang antara hobi daripada kecil. Jadi, selepas melihat rakan-rakan rapat mempunyai blog masing-masing, saya juga mengasaskan blog pertama saya iaitu Radin's Blog pada tahun 16 November 2008. Bermula pada 16 November 2009, RBE dan RBD menyusul selepas pengubahsuaian tema Radin's Blog kepada portal diraja. Apakah perasaan menjadi penulis blog? Menyeronokkan, walaupun ada kalanya memenatkan.

Tapi kalau difikirkan semula, tiada apa yang akan memenatkan kita jika kita berbuat sesuatu yang kita suka / minat. Betul kan?


Rambut baru

Dan, di waktu ini juga, sekali lagi gaya rambut bertukar. Saya suka sangat rambut panjang.. tetapi apakan daya.. ramai tak suka. Huhu..

Photobucket
Sebelum

Photobucket
Selepas

Apa-apa pun, memang diakui fesyen rambut pendek adalah lebih mudah dijaga dan lebih kemas daripada rambut panjang.

Sekian buat masa ini,
Salam.

2 ulasan:

DRC berkata...

HAPPY ANNIVERSARY..!!

Radin87 berkata...

Terima kasih DRC ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails