Selasa, 15 Mei 2012

Sesudah Seminggu

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera
Selamat Datang semua


Apa khabar anda-anda semua? Saya sihat sahaja berbekalkan semangat untuk bekerja di hari ini yang dah semakin meluntur. 2 minggu yang lepas, saya pergi menjalani temuduga di Johor. Apa yang seronok, tempat temuduga ini dekat dan hampir sangat dengan rumah. Kalaulah dapat kerja kat situ, memang seronoklah boleh duduk jer kat rumah. Dan nama saya telah disenarai pendek, dan sepatutnya minggu lepas adalah minggu di mana mereka sepatutnya menghubungi saya jika saya dipilih untuk bekerja. Namun, sudah seminggu berlalu.. tiada sebarang panggilan yang saya terima. Mungkin selamat untuk saya katakan yang saya mungkin tidak diterima di situ. Haih~~ (mungkin takder rezeki kot.. kena carilah tempat lain. Aku dah fed-up kerja kat tempat sekarang ni lama-lama sebenarnya..)

Jadi, sepanjang minggu lepas juga saya berusaha bertungkus-lumus memperbaiki Radin's Blog. Saya rasa mana-mana blogger akan terkena sindrom ini, iaitu Sindrom Malas Update Blog. Sindrom ini berlainan untuk setiap blogger. Dan dia ada tempoh masa.. selalu bila sindrom ni menyerang, tiada apa yang boleh memulihkan blogger ini dari kemalasan untuk mengupdate blog sehinggalah ia pulih sendiri. Dan, bagi saya.. kali ini ia menyerang paling lama iaitu 2 minggu! Jadi selama dua minggu lah saya tidak bermotivasi (malas??) untuk mengupdate blog. Tapi sekarang ini kan musim Kembara Mahkota Johor, jadi nak tak nak.. kena jugalah rajin-rajinkan diri.

Selain daripada tu, minggu lepas saya dapat 3 movie baru iaitu Harry Potter and the Deathly Hollow (Part 1 & 2), Pokemon Victini dan Naruto the Blood Prison. Sempat juga melayan tiga-tiga dalam keadaan diri sibuk dengan kerja-kerja mengupdate blog. hehe.. Dan hari ini, semuanya sudah selesai dilaksanakan. Yeah!! Hooray!! Masa untuk rehat.

Naruto artwork :-


Pokemon artwork :-


Harry Potter artwork versi anime. Cool kan? hehe :-


Insya-Allah, kalau ada kesempatan saya akan tambah lagi ruangan untuk cerita-cerita di atas. ^^

2 ulasan:

Unknown berkata...

usaha kalau nak bjaye :)

Radin87 berkata...

@Spudin

Hehe.. terima kasih. Saya akan cuba sebaik mungkin =D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails