Isnin, 20 Februari 2012

Yang ke-25

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera
Selamat Sejahtera semua


Terima kasih diucapkan kepada semua yang telah pun mengucapkan Selamat Hari Lahir sepanjang 2,3 hari yang lepas. Dengan tidak disangka-sangka, umur telah pun mencecah 25 tahun. Ataupun dengan lain perkataan, "18 tahun dengan 7 tahun pengalaman". hehe.. Dan seperti yang saya jangka, setiap orang di sekeliling saya dah mula bertanya soalan cepu emas, "Bila nak kahwin?". Dan ada juga yang berbunyi, "Jangan tunggu lama-lama, menyesal nanti..". Malah, sepupu saya juga sudah pun beriya-iya memperkenalkan saya kepada seseorang. Sungguh pantas dia memulakan langkah walaupun satu keluarga sebenarnya sedang menunggu dia kahwin dahulu. (nak tukar center of attraction la kot agaknya tu..).


Tidak kisahlah apa-apa pun, yang pasti kalau dah jodoh, takkan pergi ke mana. Untuk masa ini, kerjaya adalah tumpuan utama. Selepas berjaya dalam kerjaya dan status kewangan juga berjaya mencapai status financial independence, barulah boleh fikir akan alam berkeluarga. Dan yang penting, menukar blog-blog yang saya ada sekarang ini menjadi aset juga adalah matlamat utama.

Apa-apa pun, sekian sahaja di ruangan kali ini.
Salam.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails