Rabu, 22 Februari 2012

Churp-churp

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera
Selamat Datang semua

Pernah terfikir untuk menukarkan blog anda menjadi aset? Pastinya ramai yang bertanya, apakah faedah yang boleh diperolehi di sebalik menjadi penulis di laman sesawang. Ada yang menulis untuk sekadar suka-suka, dan ada juga yang menulis untuk berkongsi maklumat / aktiviti dengan orang ramai, dan tidak kurang juga yang menjadikan portal blog sebagai satu pelantar untuk menjana pendapatan.


Sekiranya anda adalah daripada golongan yang menjadikan dunia blogging sebagai hobi, maka syarikat pengiklanan Nuffnang adalah antara yang sesuai untuk anda. Ada banyak lagi pelantar seperti Advertlets, Innity dan lain-lain. Namun, kita akan cerita akan itu di kemudian. Dan di Nuffnang ini, pastinya anda akan terperasan dengan simbol burung biru bertulis Churp-Churp. (amat sesuai jika anda ada twitter..). Ia juga adalah satu-satunya sekutu kepada Nuffnang. (semua orang tahu betapa Nuffnang ini amat benci kepada sesiapa yang menduakannya.. huhu..).

Jika anda berminat untuk menjana pendapatan sampingan dengan blog (facebook pun boleh..), yang penting dari laman sesawanglah.. dipersilakan dengan segala hormatnya menekan gambar Burung Biru di bawah ini. ^^

(tekan saya untuk ke laman Churp-Churp. Tapi jangan tekan kuat-kuat. hihi.. ^^)

Itu sahaja untuk ruangan iklan kali ini.
Salam

1 ulasan:

The Fakhirin berkata...

Perkongsian yg bagus utk newbies mcm saya

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails