Khamis, 29 Mac 2012

Jangan malas-malas

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera
Selamat Datang semua


Apa khabar anda-anda semua. Terima kasih sebab meluangkan sedikit daripada masa anda untuk bertandang ke blog saya yang tidak seberapa ini. Di penghujung bulan ini memang saya rasakan agak pelik, tapi masa saya sehari-hari ibarat berlalu terlalu pantas. Kerja-kerja rutin saya sehari-hari kebanyakannya ibarat tidak cukup masa untuk laksanakan walaupun sebelum ini langsung tiada masalah.

Contohnya, pukul 8 mlm hingga 12.30 mlm adalah waktu saya melakukan aktiviti-aktiviti di rumah. (jarang keluar rumah malam-malam). Selalunya waktu ini dalam 4 jam ini saya boleh update blog, blogwalking, taip novel, layan kekawan di facebook, dan tak dilupakan juga download lagu atau apa-apa yang boleh. Tapi sekarang ini, nak update blog pun kadang-kadang tak sempat. (dalam draft blog ni dah berlambak artikel tak publish lagi..). Kenapa yer? Adakah disebabkan memang tak cukup masa? Atau secara jelas memang malas?


Entahlah, susah hendak dijawab. Tapi nampak gayanya benda ini tak boleh berterusan. Apa benda pun tak jadi kalau malas. (pembaziran umur tu..). Lepas ini kena rajin kan diri.. Mesti.. mesti.. mesti.. huhuhu..

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails